Thursday, February 21, 2008

Pak Lah bersengkang mata nilai calon BN

Perdana Menteri, Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi, berkata beliau terpaksa bersengkang mata sehingga jam 1 pagi semalam, bagi menimbang senarai calon Barisan Nasional (BN) yang bertanding dalam pilihan raya umum kali ini.

Menurutnya, beliau menimbang cadangan senarai calon bagi kerusi Parlimen dan Dewan Undangan Negeri (DUN) yang dikemukakan pengerusi BN negeri serta menemui pemimpin parti komponen BN.

“Ia ambil masa lama. Belum selesai lagi,” katanya di majlis Perhimpunan Setiakawan Dewan Perniagaan Melayu Malaysia (DPMM) bersama Perdana Menteri di Pusat Persidangan Antarabangsa Putrajaya di sini.

Sebelum menghadiri majlis itu pada petang ini, Abdullah dan timbalannya, Datuk Seri Najib Tun Razak, masih lagi mengadakan pertemuan dengan pemimpin terbabit di Pejabat Perdana Menteri, di sini.

"Saya beritahu Najib, I have to go (saya terpaksa pergi) kerana yang tunggu ahli perniagaan Melayu yang niat mereka untuk beri sokongan kepada saya.
Najib kata, if that’s the case you have to go (jika begitu, Datuk Seri kena pergilah),” katanya

0 comments:

 
Pilihan Raya Umum ke 12. Design by Wpthemedesigner. Converted To Blogger Template By Anshul Tested by Blogger Templates.